Zabýváme se poskytováním právního poradenství při přeměnách obchodních společností. Upozorníme vás na související rizika a navrhneme vám vhodné řešení: sloučení nebo splynutí, rozdělení formou rozštěpení nebo odštěpení, převod jmění na společníka, nebo změnu právní formy. Naše služby zahrnují sestavení harmonogramu, organizaci a dozor procesu přeměny, zpracování projektu, návrhu smlouvy o fúzi, výpočet a zpracování zprávy k výměnnému poměru a přípravu další ostatní dokumentace.
Poskytneme vám právní poradenství při akvizici společností, týkající se koupě nebo prodeje obchodní společnosti, nebo koupě a prodeje podniku, včetně přípravy veškeré dokumentace. Poradenství poskytujeme v průběhu celého procesu: při plánování akvizice, převzetí akvizičního projektu i integraci akvírovaného podniku.
Spolupracujeme s daňovými poradci, audiory a notáři, kteří se na přeměny společností a akvizice specializují a můžou vám být nápomocni.
Jak probíhá spolupráce?
1
První kontakt
Neváhejte nás kontaktovat se svým požadavkem – jsme připraveni zajistit jeho řešení. Krátkou úvodní konzultaci neúčtujeme.
2
Cena
Cena je stanovena s odkazem na předmět a náročnost právní služby – nejčastěji formou hodinové sazby, jejíž základní výše činí 2000,- Kč bez DPH.
3
Náš přístup
Stavíme na profesionálním úsudku a zkušenostech z dlouholeté praxe. Vždy hledáme jednoduchá a efektivní řešení.
Výstup spolupráce
Výsledek, za kterým si stojíme.
Máte zájem o naše služby?
Neváhejte nás kontaktovat telefonicky, e-mailem přes skype nebo prostřednictvím těchto stránek.